divendres, 14 de febrer del 2014

Els meus pagesos preferits...

Simbiosi ha fet algunes feines sorprenents. Ja fa anys vam fer la imatge d'una cooperativa de pagesos de Malgrat: "Progrés-Garbí", i de la seva marca comercial: "La Pilona".
Vam dissenyar etiquetes, caixes, safates, neveres, flow-packs, publicitat... tot el que calgués per a donar imatge pròpia als seus productes. Qualitat i proximitat. És un plaer treballar per a una economia tant real!



































Tinc especial devoció per aquest rètol publicitari de la temporada de calçots. Probablement per la gran quantitat de fotografies que vaig fer abans no vaig aconseguir la llum adequada. Vaig passejar-me tot el dia amb una caixa de calçots al cotxe, provant diversos entorns amb diferents llums. De debó!

































Aquesta era la petita agrobotiga que tenien a la cooperativa:






































Els enciams i les escaroles que cultiven per a la "quarta gama" (o sigui: per a bosses d'amanides ja preparades) són enormes!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada