diumenge, 2 de març del 2014

Geometria nítida

Quan m'encarreguen un habitatge m'he d'assegurar molt de copsar quines coses són les coses que fan sentir bé al meu client. No som tots iguals! Dono molta importància a la llum i el color (que de fet són una mateixa cosa, però fa de mal explicar aquí...), i he de buscar la llum i el color que el meu client vol.
Hi ha persones que, especialment a casa seva, necessiten colors càlids; d'altres necessiten nitidesa i frescor. És una de les coses que més m'agraden de la meva feina: Que cada projecte és diferent.
Probablement aquest és el projecte més "fresc" en que he treballat: El client és afeccionat a la fotografia i volia un espai fresc i neutre, on anar penjant les seves fotos. Blanc, llum, i alguna pinzellada de color.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada